باشگاه فولاد تیام بیستون

این وبلاگ فوتبالی سعی دارد که شما را در جریان اخبار این باشگاه قرار دهد. با تشکر

باشگاه فولاد تیام بیستون

این وبلاگ فوتبالی سعی دارد که شما را در جریان اخبار این باشگاه قرار دهد. با تشکر

هفته 25 جوانان

تیم جوانان فولاد تیام بیستون فومن در هفته 25 رقابتهای لیگ دسته یک جوانان استان گیلان در برابر تیم شهرداری خمام قرار گرفت و علیرغم فرصتهای بیشمار گلزنی یک بر یک به تساوی رسید.

جوانان فولاد تیام بیستون فومن در بازی موقعیت های بسیاری برای گشودن دروازه حریف داشتند که با بی دقتی مهاجمان خود از دست دادند.

در این بازی ایمان عیسی نظر از داور مسابقه کارت زرد دریافت نمود.

هفته بیست و سوم لیک دسته یک جوانان

هفته بیست و سوم بازی های لیگ دسته یکم  جوانان استان گیلان روز یکشنبه مورخه 17/2/91 ساعت 16 به طور همزمان برگزار گردید که در این هفته تیم فوتبال فولاد تیام بیستون فومن میزبان تیم شهرداری لاهیجان بود.این بازی در زمین شهید سید جواد موسوی شنبه بازار فومن برگزار گردید  و دو تیم نتیجه ای بهتر از تساوی 0 بر 0 بدست نیاوردند. 

تیم فولاد تیام بیستون در نیمه دوم بهتر از نیمه اول ظاهر شد و حتی چند موقعیت گل را نیز مهاجمان تیم هدر دادند.در این بازی سینا ورطوطی/محمد امیدی/آرمین تقی زاده و بهرام عاشوری از  داور مسابقه کارت زرد دریافت نمودند و سامان محبی زاده نیز از زمین مسابقه اخراج گردید. 

در ضمن بازی هفته بیست و چهارم روز پنجشنبه مورخه 21/2/91 در زمین بندر کشتیرانی انزلی برگزار می گردد.

بازی پایانی تیم نوجوانان

روابط عمومی باشگاه فولاد تیام بیستون:بازی پایانی تیم نوجوانان  فولاد تیام بیستون فومن با پیروزی قاطع 4 بر 1 برابر پرسپولیس رشت خاتمه پیدا کرد. 

این بازی روز پنجشنبه 16/2//91ساعت 16 عصر در ورزشگاه سید جواد موسوی شنبه بازار فومن برگزار گردید که تیم نوجوانان فولاد با گلهای رضوان سحری / رامین پور محمد کاپیتان تیم و شایان جعفر زاده چپ پای قهار و شوت زن این تیم توانست تیم پرسپولیس حذف شده از لیگ برتر نوجوانان استان گیلان را با شکست سنگین بدرقه خانه کند. 

با این برد تیم فولاد تیام بیستون فومن نائب قهرمان لیگ استان گردید. 

ضمن عرض خسته نباشید  به بازیکنان/ مربیان و مدیر عامل این باشگاه و همچنین با تشکر از تمامی هوادارانی که در تمام مدت برگزاری مسابقات همراه این نوجوانان بودند تا بتوانند بازی های خوبی را به انجام برسانند.

هفته بیست و دوم جوانان

در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول جوانان استان گیلان روز دوشنبه مورخه ۱۱/۲/۹۱ساعت ۱۶ در زمین شهید محبی ماسال برگزار شد تیم فوتبال جوانان فولاد تیام بیستون فومن مهمان تیم شهرداری ماسال بود. که این بازی با نتیجه  ۱ بر ۰ به نفع تیم جوانان فولاد تیام بیستون فومن به پایان رسید. 

تک گل این بازی را امیر محمد محمدیان با پاس رو به عقب رضا آداک به ثمر رساند. در این بازی که داوری تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بود از تیم فولاد تیام بیستون رضا آداک با دو اخطار اخراج  و سینا ورطوطی/مظاهر مشفقی و ایمان یحیی نظر از داور مسابقه کارت زرد دریافت نمودند.

هفته بیست و یکم مسابقان جوانان

از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته یک جوانان استان گیلان روز پنجشنبه 7/2/91ساعت 16 در ورزشگاه شهید سید جواد موسوی  تیم فولاد تیام بیستون برابر تیم ته جدولی شهرداری املش شکست خوردو سه امتیاز دیگر را از دست داد.

در این بازی مجید زاد رفیع، از داور مسابقه کارت زرد دریافت نمود.