باشگاه فولاد تیام بیستون

این وبلاگ فوتبالی سعی دارد که شما را در جریان اخبار این باشگاه قرار دهد. با تشکر

باشگاه فولاد تیام بیستون

این وبلاگ فوتبالی سعی دارد که شما را در جریان اخبار این باشگاه قرار دهد. با تشکر

هفته ششم لیگ

در هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان گیلان تیم فوتبال نوجوانان فولاد تیام بیستون فومن در ورزشگاه آزادی این شهر با یک گل تیم نوجوانان کادوس ماسال را شکست داد. 

در نیمه اول این بازی بازیکنان تیم فولاد علیرغم فشار فزاینده روی دروازه حریف با لایه های دفاعی حریف روبه رو شد اما در نیمه دوم با کشاندن بازی و توپ به جناحین و استفاده از فضاهای خالی پشت مدافعان فشار زیادی روی مدافعان حریف آوردند که در یکی از صحنه ها مدافعان حریف مجبور شدند شوت ارسالی به دروازه خود را با خطای هند از چارچوب دروازه خارج کنند که این کار منجر به اخراج مدافع و گل از روی نقطه پنالتی توسط مهدی واقعی شد. 

در این بازی پر اتفاق آقایان محمدرضا محبی و رضوان سحری بازیکنان تیم نوجوانان فولاد تیام بیستون فومن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردندو اخطار شدند. 

مسابقه

تیم فوتبال جوانان فولاد تیام بیستون در روز دوشنبه۲۵/۷/۹۰ در زمین آزادی فومن به مصاف تیم کوثر رشت رفت که در این مسابقه پر گل تیم فولاد تیام بیستون با زدن 5 گل از سد تیم کوثر گذشت. 

گلهای این بازی را میلاد تقی پور ۲ گل و  بهرام عاشوری   آرین محرمی  و رضا آداک   هم هرکدام یک گل به ثمر رساندند. 

در این بازی متاسفانه رضا آداک و  پیام خوشرنگ کارت قرمز گرفتند و همچنین آرین محرمی و بهرام عاشوری و سجاد پژوه با کارت زرد داور جریمه شدند. 

ادامه مطلب ...

لیگ دسته یک نوجوانان

در ادامه مسابقات لیگ دسته یکم نوجوانان استان گیلان از هفته پنجم دیدار تیم نوجوانان فولاد تیام بیستون و نصر رشت در روز جمعه 22/7/90ساعت 14:30در زمین آزادی برگزار گردیدکه دو تیم به نتیجه 0-0رضایت دادند. 

در این بازی که تیم فولاد فرصتهای زیادی بر گشودن دروازه حریف داشت،مهاجمان یکی پس از دیگری با هدر دادن این فرصتها نتوانستند بهره ای ببرند. در این بازی،بازیکنانی چون عارف نیکخو،محمد رضا محبی و شایان جعفر زاده کارت زرد دریافت نمودند. 

ادامه مطلب ...

بدون شرح

مرسی از همه که میاین از وبلاگ ما دیدن میکنن ما هم امید واریم ببریم و این برد هارو تقدیم میکنیم به همیه هوادارامون. 

راستی یه خواهش کوچیک اونم اینکه اگه مطلبی خوندین تو وبلاگ نظر یادتون نره پیشنهادات و انتقادات شما بهمون کمک میکنه تا این تیم و وبلاگش روز به روز بهتر و بهتر بشن.  

با تشکر.روابط عمومی باشگاه