باشگاه فولاد تیام بیستون

این وبلاگ فوتبالی سعی دارد که شما را در جریان اخبار این باشگاه قرار دهد. با تشکر

باشگاه فولاد تیام بیستون

این وبلاگ فوتبالی سعی دارد که شما را در جریان اخبار این باشگاه قرار دهد. با تشکر

هفته هفدهم مسابقات جوانان استان

هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته یک جوانان گیلان روز چهار شنبه مورخه ۲۴/۱۲/۹۰ساعت۱۵ عصر در زمین آزادی فومن به میزبانی تیم فولاد تیام بیستون فومن برابر مقاومت نوین رشت برگزار شد در این بازی که اشتباهات داوری باعث شد هم تیم مقاومت و هم تیم فولاد بی بهره نباشند مربیان هردو تیم در دقایقی از بازی تیم خود را از میدان خارج نموده و سپس به بازی ادامه دادند. در نیمه اول ابتدا تیم مقاومت به  گل برتری رسید  و سپس تیم فولاد  با گل رضا آداک  بازی را به تساوی کشاند و چند دقیقه بعد مقاومت مرتکب خطای پنالتی گشت که همین عامل باعث تشنج در بازی شد و مربیان تیم مقاومت برای دقایقی از ادامه بازی امتنا نمودند که با دخالت ناظر بازی به بازی برگشتند که این پنالتی نیز توسط رضا آداک به گل تبدیل گشت و در دقیقه ۴۰ بازی تیم مقاومت با اشتباه کمک داور که از آفساید بودن گل چشم پوشی نمود گل تساوی مقاومت به ثمر رسید. 

در ادامه تلاش دو تیم نتیجه نداد و بازی با همان تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.اخطاری های این بازی در تیم فولاد محمد امیدی و مجید زادرفیع و مظاهر  مشقتی بودند.    

نوجوانان فولاد در یک روز موفقیت آمیز

در هفته هجدهم فوتبال دسته یک نوجوانان استان گیلان تیم نوجوانان فولاد تیام بیستون فومن در یک بازی کاملا حساب شده  و منطقی تیم نوجوانان آبی پوشان رشت را با نتیجه 2 بر 0 شکست داد. این بازی در ورزشگاه آزادی فومن برگزار شد و تیم فولاد تیام فومن در یک بازی کاملا یک طرفه اما 0 بر 0 نیمه اول را به پایان رساند و فرصت های مسلم گلزنی را یکی پس از دیگری از دست داد . در نیمه دوم فشار تیم فولاد بیش از پیش شد  تا اینکه مدافعان آبی پوشان مجبور به خطای پنالتی شدند  پس از به ثمر رسیدن گل فولاد توسط رضوان سحری از نقطه پنالتی بود.

سعید صابر بازیکن نونهال تیم فولاد که در 10 دقیقه ی انتهایی بازی وارد زمین شد گل دوم تیم فولاد را به ثمر رساند تا فولاد یکبار دیگر به روزهای درخشان خود امیدوار گردد.

هامون شاد سرمربی تیم فولاد در مورد این بازی گفت:((بازی نوجوانان فولاد چیزی بالاتر از سطح نوجوانان گیلان بود و این نباید باعث سر مستی بازی های آینده گردد. ))

در این بازی رضوان سحری  و سجاد اکبر زاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

هفته سوم از دور برگشت مسابقات جوانان

هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته یکم جوانان استان گیلان روز سه شنبه آغاز گردید که تیم فوتبال فولاد تیام بیستون فومن مهمان تیم شهرداری تولم شهر بود این بازی در زمین تختی بازار جمعه برگزار شد.که این بازی در هوای بسیار مطلوب برگزار گردید نیمه اول با برتری تیم فولاد در مالکیت توپ و میدان سپری شد  ولی گلی از خط دروازه ها رد نشد در نیمه دوم نیز فولاد بازی را طوفانی شروع نمود ولی در دقیقه 60 بازی، در یک غافلگیری ، مهاجم تیم تولمات توانست با دروازه بان تیم فولاد تیام تک به تک شود که این حادثه تنها گل بازی را در بر داشت اما تیم فولاد علیرغم کوشش های فراوان نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان تک گل به پایان رسید.

هفته پنجم دور برگشت تیم نوجوانان

از هفته پنجم دور برگشت مسابقات لیگ دسته یکم نوجوانان گیلان روز سه شنبه مورخه 9/12/90ساعت 15 عصر در زمین شهید عضدی رشت تیم فولاد تیام بیستون فومن مهمان تیم نصر رشت بود که این مسابقه با نتیجه 2 بر 0 به پایان رسید  و تیم فولاد تیام بازی را به تیم حریف واگذار نمود.

جوانان

هفته دوم دور برگشت لیگ دسته یک جوانان استان گیلان روز پنجشنبه مورخه 4/12/90ساعت 14:30آغاز گردید.در این هفته تیم جوانان فولاد تیام بیستون مقابل تیم شهرداری تالش صف آرایی نمود که در این بازی تیم شهرداری تالش حرفی برای گفتن نداشت و جوانان شایسته فولاد تیام بیستون توانستند با نتیجه 2 بر 0 بر حریف خود غلبه کنند. 

گلهای این بازی را رضا آداک و سینا ورطوطی بثمر رساندند.رضا آداک و محمد امیدی بازیکنانی بودند که از داور بازی اخطار گرفتند.